Kata_sama 2012.11.22. 19:35

Szívfájdalom

Kicsit furcsa ennyi idő után újra írni ide, de muszáj felszabadítanom a lelkem egy újabb darabját.

Nem régiben egy nálam két évvel fiatalabb srác kezdett udvarolni nekem. Ezzel még nem is lenne gond. Azzal sem, hogy nem igazán az esetem (mindig az idősebb, hosszú hajú pasik jöttek be), hisz elképesztően rendes. Viszont a személyisége nagyon hasonlít az egyik volt tanároméra, akiért négy éven keresztül odavoltam, és itt nem csak a szaktudására gondolok.
Tiszteltem Őt, talán az akkori kamasz érzelmekkel szerettem is. Egy évig szinte nem is találkoztunk. Most viszont gyakorlaton vagyok a régi iskolámban. Nem tudom elkerülni Őt. Az érzéseim a régiekhez hasonló intenzitással lobbannak fel, akárhányszor meglátom Őt. Lassan félek gyakorlatra menni. Pontosabban magamtól félek. Nem merek lépni fel, mivel esélyem sincs nála, mégis... Ha elszólnám magam előtte, s nyíltan elutasítana, abba belepusztulnék.
Ostoba mód belementem egy randiba a Hozzá stílusban olyannyira hasonló sráccal. Félek pusztán kihasználom ennek a fiúnak a kedvességét, s nem akarom összetörni a lelkének tisztaságát. Tudom, hogy nincs helyes döntés, hiszen a hibát én követtem el, mégis már most mardos a bűntudat.

Sokan csak ostobaságnak gondolják ezeket a sorokat. Hányszor forgattam a szemeim hasonló szövegek láttán! Talán csak az a különbség, hogy én már nem ostoba kamasz vagyok, aki álmodozik a szerelemről. Lehet az a legnagyobb hibám, hogy nemhiszek a szerelemben, hisz a szerelem nem más, mint a hormonok, feromonok, s a vágy szülte képek összessége.

Sajnos mostanában a sok stressz (munka, gyakorlat, egyetem) ismét elkezdett csábítani a cigaretta. Jó egy éve leszoktam róla, de mostanába szinte remeg a kezem, csak egy szálért is. Meg fogok őrülni a saját elcseszett gondolataimtól. Kezdek kicsit összomlani.
Azt hiszem jobb lesz, ha most visszamegyek tanulni, legalább addig sem gondolkodom. Arra ott az egész éjszaka. Lassan úgysem alszok már többet egy-két óránál.

A bejegyzés trackback címe:

https://mocskoskistitkaim.blog.hu/api/trackback/id/tr756405959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása